TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-09-13 - Trwa kampania wrocławskiego lotniska

"Poleć Wrocław" - pod takim hasłem wystartowała kampania dolnośląskiego portu lotniczego. Przez najbliższy miesiąc w prasie, radiu, internecie i na 65 billboardach wrocławskie lotnisko będzie promowało swój nowy terminal.

reklama


W ramach akcji mieszkańcy województwa dolnośląskiego, opolskiego, wielkopolskiego, śląskiego i lubuskiego będą zachęcani do latania z wrocławskiego lotniska.

- Dzięki nowoczesnemu terminalowi już teraz jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie blisko 4 milionom pasażerów rocznie, którzy, w sezonie letnim, mogą wybierać spośród rekordowej liczby 60 kierunków - mówi Monika Półtorzycka-Jon, manager ds. marketingu i PR Portu Lotniczego Wrocław. Chcemy pokazać więc mieszkańcom regionu, że jeśli latać - to tylko z Wrocławia! - dodaje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com