TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-16 - Polskie Jadło zmienia strategię

Zarząd Polskiego Jadła postanowił zmienić strategię rozwoju. Teraz spółka będzie kupowała małe i średnie przedsiębiorstwa sektora produkcyjno - gastronomicznego.

reklama


W planach spółki jest zakup 1-3 małych zakładów produkcyjnych z certyfikatami, również eksportowymi, działających w sektorze wytwórczym artykułów mącznych oraz garmażeryjno - mięsnych. Polskie Jadło jest również zainteresowane zakupem przedsiębiorstw działających w formie przydrożnych restauracji i barów wymagających remontu.

Gdy już Polskie Jadło będzie właścicielem takich przedsiębiorstw to przystąpi do ich gruntownej modernizacji. Potem sprzeda poszczególne restauracje wraz z umowami franczyzowymi. Umowy pozwolą też spółce realizować dostawy produktów do tych punktów. Wszystkie te zabiegi mają podnieść potencjał spółki w sektorze wytwórczym oraz zwiększyć finanse poprzez sprzedaż takich restauracji w formie franczyzy. To byłoby źródłem dodatkowego zysku polegającego na różnicy w koszcie zakupu i modernizacji takiej placówki, a cenie jej sprzedaży.

Polskie Jadło uruchamia i zarządza sieciami restauracji Premium Polskie Jadło, lokalami fast food: Pierogarnie i Lanczowiska, Pit Stop Barów oraz karczm przydrożnych Gościniec Polskie Jadło. Sama spółka nie prowadzi żadnego lokalu, zajmują się tym franczyzobiorcy - największym jest spółka zależna Ko-Operator.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com