TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-09-27 - Pasy startowe na lotniskach - doskonałe miejsce dla nośników reklamowych

Brytyjska agencja reklamowa Ad-Air wpadła na całkiem nowatorski pomysł reklamy dla firm. Wzdłuż pasów startowych ustawi gigantyczne reklamy, tak, że oglądać je będą pasażerowie w lądujących samolotach. Ad-Air już wynajęła potężne połacie ziemi wzdłuż pasów startowych koło lotnisk w Londynie, Paryżu, Genewie i kilku innych.

reklama


Agencja szacuje, iż potencjalni reklamodawcy zapłacą od 50 do 80 tysięcy funtów za miesiąc pokazywania reklamy. Pierwsi zainteresowani chcą reklamować swoje produkty koło lotniska w Abu-Dhabi, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Billboardy reklamowe będą drukowane na plastikowej siatce rozciągniętej na metalowych stelażach, dlatego będą przyjazne dla środowiska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com