TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Nowa Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej obejmie swoim zasięgiem trzy rynki: brytyjski, niemiecki i francuski. 7 czerwca br. w Restauracji Ale Gloria w Warszawie odbyła się konferencja promująca kampanię POT.
reklama
Podczas spotkania Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke przedstawił w multimedialnej prezentacji najważniejsze aspekty kampanii, której celem jest przekonanie turystów zagranicznych, że wyjazd do Polski jest niebanalnym przeżyciem. Przy pomocy pozytywnych skojarzeń oraz emocji, odbiorcy mają zadać sobie pytanie dlaczego w Polsce jeszcze nie byli. Główny nacisk w działaniach promocyjnych zostanie położony na innowacyjność, która jest tutaj rozumiana jako odejście od schematów oraz stereotypów. Polska Organizacja Turystyczna przedstawi Polskę jak kraj intrygujący, ciekawy i poruszający wyobraźnię.
Hasłem kampanii jest: "Polska. Move Your Imagination". Są to indywidualne opowieści oraz pozytywne opinie turystów, którzy wybrali się już kiedyś do Polski. Jak mówił na spotkaniu Prezes POT - Pokazujemy Polskę oczami turysty, który był już w naszym kraju. Jego zadowolona, radosna twarz mówi: jeśli chcesz się tak czuć - jedź do Polski. Stereotypy zostaną zastąpione obrazem nowoczesnego narodu z niepowtarzalną słowiańską duszą. Polska jest tak zaskakująca, jak kampania, która o niej opowiada - dodał.
Przedpremierowe spotkanie dotyczące kampanii odbyło się 4 czerwca br. w Londynie. Przed meczem eliminacyjnym do Euro 2012 na Wembley, Wiceprezes POT Elżbieta Wąsowicz-Zaborek przedstawiła brytyjskim dziennikarzom największych gazet w Wielkiej Brytanii, najważniejsze aspekty kampanii.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami