TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Fast-foodowy gigant rozpoczął nową kampanię promocyjną. Oferta McDonaldsa jest wyświetlana na tablicy odjazdów pociągów na Dworcu Centralnym w Warszawie.
reklama
Jest to pomysł na reklamę pobliskiego lokalu. Liczba kulinarnych propozycji restauracji wzrasta wraz ze zwiększeniem opóźnienia pociągu. Jeśli do odjazdu pociągu jest więcej niż 47 minut, rozkład pokazuje pełne menu.
W przygotowaniu kulinarnego rozkładu pomagała McDonaldsowi agencja DDB Warszawa, Tribal DDB, firmy Gutenberg Networks, Macroscope OMD, PKP SA, Spółki Dworzec Polski, firma BizRunner odpowiedzialna za kontakt z przedstawicielami Dworca Centralnego oraz firma Tajkun, dystrybutor monitorów wielkoformatowych.
- Zauważyliśmy, że pasażerowie, którzy już są na dworcu, niechętnie się z niego ruszają, by coś zjeść. Tymczasem restauracja McDonalds jest nieco oddalona od dworca. By zwiększyć tam sprzedaż, musieliśmy pokazać pasażerom, że mają więcej czasu, niż im się wydaje - mówią pomysłodawcy projektu: Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek z DDB Warszawa.
Z kolei Dominik Szulowski, PR manager McDonalds Polska, zapowiada, że jeśli akcja okaże się sukcesem, firma wykorzysta patent również na innych dworcach, np. w Gdańsku czy Katowicach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami