TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Największy na świecie touroperator, TUI Travel, ogłosił dziś, iż w porównaniu do zeszłego roku, sprzedaż jego letnich imprez turystycznych wzrosła - w Europie Północnej o 6 procent, w Europie Środkowej 5 procent, a w Europie Zachodniej o 2 procent.
reklama
- Jesteśmy na dobrej drodze do realizacji naszych całorocznych założeń, a wysoka sprzedaż zrekompensowała gorszy czwarty kwartał w strefie euro. - napisał w komunikacie Peter Long, prezes firmy - Lepsze od oczekiwanych wyniki osiągane w trudnych warunkach ekonomicznych dowodzą, że nasza strategia przynosi efekty.
Również przedsprzedaż wyjazdów zimowych touroperatora prezentuje się bardzo dobrze. Firma twierdzi, że jej kondycja finansowa jest zdecydowanie lepsza niż jej brytyjskich konkurentów.
Według prognoz analityków (ankietowanych przez Thomson Reuters I/B/E/S) TUI Travel zanotuje pod koniec roku obrotowego, który zakończy się we wrześniu, 356,3 mln funtów (575,3 mln euro) zysku przed opodatkowaniem.
Notowania TUI Travel na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy zyskały 40 procent. Wczoraj zamknęły się na poziomie 230,1 pensów. Kapitalizacja całej grupy (właściciel m.in. Thomson i First Choice) wynosi obecnie około 2,6 mld funtów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami