TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-06-20 - SAS: pomysły podróżnych cenne

Kierownictwo przewoźnika poważnie rozważa koncepcje stworzone przez samych pasażerów.

reklama


Dzięki portalowi My SAS Idea linie zdobywają cenne informacje od klientów na temat oferowanych przez nie usług. Pasażerowie dzielą się pomysłami dotyczącymi wszelkich aspektów działalności SAS: od ulepszenia obsługi, oferty, destynacji, jak i programu EuroBonus.

- Crowdsourcing to dość nowy trend i widzimy duży potencjał w tej dziedzinie. Przeprowadzaliśmy już akcje tego typu w ciągu ostatniego półtora roku, ale teraz uruchomiliśmy pełną platformę, dla wszystkich aspektów działania naszej firmy. Wiemy, że nasi klienci mają mnóstwo pomysłów, a my chcemy urzeczywistnić najlepsze z nich - tłumaczy Joakim Landholm, dyrektor generalny SAS.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com