TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Orbis ma utrzymać pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej jako grupa turystyczna i operator hoteli. Zgodnie z zapowiedziami prezesa spółki, Orbis dalej pozostanie silną marką. "Przed naszymi hotelami będą znajdować się flagi Orbisu" - powiedział Jean-Philippe Savoye. Ale czy to wystarczy? Raczej nie…
reklama
Jak wcześniej informowaliśmy, związki zawodowe spółki bardzo nieprzychylnie odnoszą się do planów szefostwa Orbisu, które zmierzają do zlikwidowania starej, dobrej marki. Związkowcy przede wszystkim zarzucają zarządowi, że planowany rebranding hoteli to forma wyprowadzenie pieniędzy z hoteli. "Opłaty licencyjne na rzecz Accor nie są nowością. W 2004 roku obejmowały 70%. hoteli i wyniosły 12 mln zł. W ciągu 5 lat opłaty te mogą wzrosnąć do niemal 100% hoteli" - powiedział Savoye.
Prezes Orbis dodał także, że Orbis stanowi wartość jako marka, to nie wskazuje standardu hoteli. Dla zarządu ważne jest, żeby nazwa wskazywała standard hotelu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami