TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-16 - McDonalds chce być jak Subway?

McDonald's zorganizował w Polsce konkurs pod nazwą "Mój burger". Uczestnicy projektu muszą podać swój przepis na kanapkę. Nagroda jest 10 tysięcy złotych.

reklama


Tego typu akcja odbywała się już niemal w każdym kraju i konkurs był dobrze odbierany na całym świecie. W związku z tym kalifornijskie władze spółki postanowiły podnieść poziom świadczonych usług i teraz klienci wybranych restauracji mogą skomponować własną kanapkę, która zostanie przyrządzona na miejscu.

Dzięki nowej usłudze sieć chce dotrzeć do nowych klientów i spełniać wszystkie ich zachcianki. Tym samym stali klienci McDonald's nie będą mogli narzekać na standardowe menu. Poprzez nową akcję restauracje poznają też preferencje klientów i specjaliści będą mogli stworzyć uniwersalnego burgera, którego składniki przypadną do gustu większości klientów.

Klienci sieci przy komponowaniu własnych burgerów mogą korzystac z następujących składników: 2 rodzaje mięsa i pieczywa oraz 3 gatunki sera (cheddar, amerykański lub pieprzny), tortilla limonkowa, guacamola, pieczarki z grilla, czerwona lub karmelizowana cebula, sałata, sos Big Mac, pikantny majonez, kremowy sos czosnkowy, sos BBQ, majonez, ketchup, musztarda, pomidory, ogórki i boczek.

Podobnym schematem przy badaniu upodobań klientów kierowały się już takie firmy jak Pepsi i Coca Cola. W przypadku tej drugiej powstała Cherry Coke, która na stałe zagościła na sklepowych półkach.

Sieć fast-food uruchomiła specjalną aplikację, dzięki której użytkownicy mogą skomponować własną kanapkę. Tego typu rozwiązanie znacznie ułatwi badanie rynku odbiorców McDonald's.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com