TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-19 - Azjaci pomogą polskiej turystyce?

Z uwagi na fakt, że udział turystyki w polskim PKB jest na niskim poziomie, Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną Polski w Azji. Na tym kontynencie w ostatnim czasie bardzo szybko rozwija się rynek turystyczny.

reklama


Według danych World Travel & Tourism Council branża turystyczna w polski PKP włożyła w ubiegłym roku prawie 85,7 mld zł, czyli 5,3%. Dane te biorą pod uwagę ogół biznesu generowanego przez branżę turystyczną, czyli na przykład usługi budowlane związane z tworzeniem miejsc noclegowych. Sama turystyka dołozyła do PKB 34,7 mld zł, czyli 2,1%. Ogólna liczba miejsc pracy, które powstały dzięki turystom przekroczy w tym roku 800 tys.

Dzięki funduszom z Unii Europejskiej Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła pierwsza azjatycką kampanię reklamującą walory turystyczne Polski. Na tę akcję promocyjną zostało przeznaczone 50 mln zł, z czego 85% zostanie wydane na promocję w Chinach a pozostałe środki na kampanie w Indonezji oraz Japonii. WTTC zaznacza, że właśnie rozwijające się rynki Azji i Ameryki Łacińskiej najbardziej przyczyniają się do rozwoju branży na całym świecie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com