TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-06 - Sposoby na poprawę sprzedaży usług hotelowych

Spotkania branży hotelarskiej mają pomóc w bardziej efektywnym działaniu i odnoszeniu zamierzonych celów. Tym razem w ramach Akademii Hotelarza dyskutowano o tym, jak rozwijać segment sprzedaży usług hotelowych.

reklama


Uczestnicy zorganizowanego 5 listopada w Warszawie spotkania, mieli okazję wysłuchać rad udzielanych przez specjalistów: Krzysztofa Stęplowskiego, Janusza Mitulskiego oraz Andrzeja Zielińskiego. W programie szkolenia położono nacisk na zasady sprzedaży w segmencie klientów biznesowych, turystów indywidualnych, MICE, oraz w turystyce grupowej. Wskazano też rosnącą rolę pośredników i nowoczesnych kanałów sprzedaży oraz najnowsze zmiany i możliwości skutecznej reklamy hotelu w sieci Google.

Trenerzy wyjaśniali uczestnikom aktualne zmiany zachowań konsumenckich, jednocześnie wskazując na najbardziej skuteczne sposoby promocji obiektu hotelowego. Dzięki lepszemu dopasowaniu oferty do potrzeb i wymagań klientów, działania marketingowe hotelarzy mają szansę przynieść oczekiwany efekt. Coraz bardziej istotne okazuje się bowiem korzystanie ze zmiennych narzędzi promocji.

Skupienie na praktycznej stronie marketingu hotelu, umożliwiło wskazanie istotnych nowości i zmian w branży, których znajomość może pomóc w prowadzeniu działalności. Szukając własnej drogi rozwoju, warto również prześledzić przykłady udanych kampanii i zaadaptować na własne potrzeby najciekawsze rozwiązania.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com