TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-12 - Sfinks chce rosnąć dwucyfrowo

Sfinks Polska w dalszych planach ekspansji chce zwiększyć liczbę swoich restauracji. Do tej pory spółka zamykała tyle samo lokali co otwierała. W przyszłym roku ma się to zmienić.

reklama


W 2012 Sfinks, właściciel takich sieci jak - Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło zamknął 15 lokali, a otworzył 10.

Drugi kwartał 2013 pod względem wyników finansowych spółki był znacznie lepszy niż pierwszy i drugi kwartał roku ubiegłego. Pierwszy kwartał 2013 Sfinks Polska zakończył 40,1 mln złotych przychodów ze sprzedaży. Z kolei strata operacyjna wyniosła 0,15 mln zł, a strata netto 1,6 mln zł. W drugim kwartale ubiegłego roku. spółka miała 42,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, 4,1 mln zł straty operacyjnej oraz 4,9 mln zł straty netto.

Jak mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, ważne są cele długoterminowe, dlatego spółka chce utrzymać dwucyfrową dynamikę wzrostu zysku EBITDA. - Ostatnio dynamika wyniosła pięćdziesiąt parę procent i chciałbym utrzymywać tę dynamikę większą niż 20 procent - dodaje prezes.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com