TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-08-05 - 6 godzin czekania w szczerym polu

Pół tysiąca osób podróżujących pociągiem spędziło niemal 6 godzin bez jedzenia, picia i możliwości skorzystania z toalety. Wbrew pozorom tym razem nie chodzi o żadnego z polskich przewoźników.

reklama


Te dantejskie sceny były udziałem pasażerów podróżujących z Penzance do stacji Londyn-Paddington pociągiem należącym do First Great Western. Władze spółki w komunikacie prasowym biją się w piersi, określając incydent jako "sytuację nie do zaakceptowania". Wszyscy pasażerowie mają dostać zwrot pieniędzy za bilety.

Pasażerowie opisywali sytuację jako potworną twierdząc, że zostali potraktowani niczym bydło. Według ich relacji skład był przepełniony i w każdym z wagonów znajdowało się po około 20 osób, które nie miały miejsc siedzących.

Przyczyną zatrzymania pociągu na tak długi czas była awaria. Na skutek usterki jednej z rur doszło do zablokowania hamulców.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com