TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-31 - Udogodnienia dla współpracujących z Travelport

Firma Travelport, poinformowała o uruchomieniu przez linię Air France usług dodatkowych dla biur podróży współpracujących z Travelport. Współpraca z liniami lotniczymi ma umożliwić im prezentację swoich taryf i usług dodatkowych.

reklama


Nowość stanowią dwa rodzaje usług. W ramach współpracy wprowadzono paid bags dla obydwu przewoźników oraz miejsca Economy Comfort w samolotach linii. Udogodnienia są już dostępne dla wszystkich współpracujących z Travelport biur podróży z Rosji, Polski, Węgier, Rumunii i krajów nadbałtyckich.

"Platforma Travelport Merchandising to bardzo efektywny kanał dystrybucji. Umożliwia on liniom lotniczym udostępnianie swojej oferty 67 tysiącom biur podróży, które współpracują z firmą Travelport na całym świecie. Dla samych biur z kolei oznacza to dostęp do najszerszej oferty usług linii lotniczych"podkreśla Robin Ranken, dyrektor ds. współpracy z liniami lotniczymi na region Europy.

Platforma Travelport Merchandising została uruchomiona w kwietniu 2013 roku i od tego czasu jest sukcesywnie wdrażana w kolejnych krajach. Z pierwszego modułu — Travelport Aggregated Shopping — korzystają już linie easyJet, Norwegian, Transavia oraz Jet2.com. Z kolei na moduł Travelport Ancillary Services zdecydowały się takie linie jak Alitalia, Aegean oraz Air New Zealand.

W najbliższym czasie ruszyć ma także trzeci moduł — Travelport Rich Content and Branding. W opracowaniu nowych rozwiązań współuczestniczy kilka linii lotniczych. Wprowadzenie nowości ma pozwolić przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.

Firma Travelport jest dostawcą systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com