TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zapowiadane od kilku miesięcy otwarcie lotniska w podwarszawskim Modlinie nie obyło się bez problemów. Pasażerowie skarżyli się przede wszystkim na bałagan i kolejki. Obsługa terminalu okazała się nieprzygotowana do realizacji założonych zadań.
reklama
Pasażerowie lecący do Londynu czekali na odprawę kilka godzin, kolejka była tak długa w efekcie czego 11 osób w ogóle nie załapało się na pokład samolotu. Wina za to zdarzenie, według pasażerów, leży po stronie kiepskiej organizacji pracy w terminalu. Jak wynika z ich relacji, obsługa zbyt późno otworzyła bramki check-in.
W ramach zadośćuczynienia, pasażerom, którzy nie polecieli do Londynu władze lotniska zakupiły bilety na inny rejs, tak aby pasażerowie jeszcze dzisiaj znaleźli się w Wielkiej Brytanii.
Ponadto, jak podaje tvnwarszawa.pl, niektórzy pracownicy lotniska dopytywali się pasażerów czy Wielka Brytania jest w Unii Europejskiej. To wydarzenie przypomniało nam kultowy już film Stanisława Barei pt. "Miś" i pewną słynną scenę:
- Nie ma takiego miasta - Londyn! Jest Lądek, Lądek-Zdrój, tak...
- Ale Londyn - miasto w Anglii.
- To co mi pan nic nie mówi?!
- No mówię pani właśnie.
- To przecież ja muszę pójść i poszukać, zobaczyć gdzie to jest. Cholera jasna...
No cóż, wpadki zdarzają się każdemu. To początek działalności nowego warszawskiego lotniska, dlatego dopiero najbliższe miesiące pokażą jak faktycznie funkcjonuje port lotniczy w Modlinie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami