TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-30 - Sieć barów planuje ekspansję

Nowa sieć barów Burger Mama rozpoczęła program franczyzowy. Właściciele sieci restauracji szukają franczyzobiorców, którzy dysponują lokalem o powierzchni 40-50 metrów kwadratowych.

reklama


Minimalna kwota inwestycji wynosi 100 tysięcy złotych. Aktualnie Burger Mama posiada dwa lokale w Warszawie - na Ursynowie oraz na Bródnie. Wystrój i menu barów jest utrzymane w klimacie amerykańskich restauracji z lat 50.

Specjalnością restauracji są burgery ze 100% wołowiny podawane w domowej bułce z warzywami i sosami. Ponadto w menu baru znajduje się własnej produkcji lemoniadę, sałatkę colesław czy domowe frytki. Kanapki są przygotowane na oczach klientów.

Burgery w wersji slow food to trend, który cieszy się ostatnio bardzo dużym zainteresowaniem. Najpierw rozprzestrzenił się on w Warszawie a potem rozrósł się na inne polskie miasta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com