TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Nowa sieć barów Burger Mama rozpoczęła program franczyzowy. Właściciele sieci restauracji szukają franczyzobiorców, którzy dysponują lokalem o powierzchni 40-50 metrów kwadratowych.
reklama
Minimalna kwota inwestycji wynosi 100 tysięcy złotych. Aktualnie Burger Mama posiada dwa lokale w Warszawie - na Ursynowie oraz na Bródnie. Wystrój i menu barów jest utrzymane w klimacie amerykańskich restauracji z lat 50.
Specjalnością restauracji są burgery ze 100% wołowiny podawane w domowej bułce z warzywami i sosami. Ponadto w menu baru znajduje się własnej produkcji lemoniadę, sałatkę colesław czy domowe frytki. Kanapki są przygotowane na oczach klientów.
Burgery w wersji slow food to trend, który cieszy się ostatnio bardzo dużym zainteresowaniem. Najpierw rozprzestrzenił się on w Warszawie a potem rozrósł się na inne polskie miasta.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami