TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2014-01-24 - Internauci bezlitośni dla polskich turystów
Z czego najczęściej śmieje się branża turystyczna? Zapewne z turystów. Praca, czy to w biurze podróży, czy w charakterze pilota wycieczek, albo jakimkolwiek innym często bywa stresogenna i czasem należy odreagować te złe emocje.
reklama
Polscy turyści potrafią być mocno specyficzny. Stereotypy na ich temat są mocno zakorzenione w opinii publicznej. Wąsy, skarpetki ubierane do sandałów, reklamówka z Biedronki to stałe rekwizyty jakie są stereotypowo wiązane z nimi.
Autorzy poniższego filmiku wykpiwają zachowanie wielu naszych rodaków na pokładzie samolotów.
Stereotypy dotyczące zachowania Polaków na wakacjach bywają krzywdzące, ale często biorą się z obserwacji. Poniższy filmik kpi z wielu często wspominanych zachowań.
Polski turysta stał się na tyle charakterystyczny, że stał się bohaterem memów internetowych. Poniższe pochodzą z serwisu fabrykamemow.pl.Nie tylko zachowanie Polaków jest wyśmiewane przez rodaków, ale i zbytnie czasem przywiązanie do tradycyjnej polskiej kuchni.
Przed uważnym i bezlitosnym okiem internautów nie ukryły się także sposoby spędzania wolnego czasu w trakcie urlopu.
Powiedzenie "jak cię widzą, tak cię piszą" jest bardzo trafne. Pomimo tego, że zachowanie większości polskich turystów jest jak najbardziej w porządku, zawsze znajdą się jednostki, które będą się wybijać przysparzając współtowarzyszom podróży, jak i obsłudze zarówno powodów do śmiechu jak i wstydu.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami