TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-10-09 - Trendy wśród międzynarodowych podróżnych

Pullman, marka hoteli grupy Accor, wraz z instytutem Ipsos przedstawiły wyniki swoich najnowszych badań. Ankietę przeprowadzono wśród ponad 2 200 osób z całego świata.

reklama


Badanie pokazuje jak nowe technologie i ich szybki postęp, wpływają bezpośrednio na codzienne życie ludzi. Wyniki ankiet wskazują na fakt zacierania się granic między sferą pracy oraz życia prywatnego. Główne wnioski z badań pokazują, że:



Aby zwiększyć efektywność sprzedaży swoich usług B2B grupa Accor, wspólnie z Salesforce.com stworzyła ANAIS (Accor New Application for Integrated Sales).

Narzędzie jest używane przez 700 sprzedawców grupy Accor na całym świecie i zapewnia im podejście 360 stopni do klientów strategicznych, dając równocześnie szybsze i lepsze zrozumienie ich potrzeb. System centralizuje dane na 320.000 rachunkach firm - klientów, w tym umowy z przeszłości i obecne, monitoruje praktyki biznesowe stosowane przed, w trakcie i po ich pobycie w danym hotelu. ANAIS jest zbiorem kilku aplikacji zawierających m.in. bazy danych, raporty, umowy.

Accor chce powiększyć swój potencjał w obszarze rekrutacji online dzięki założeniu oficjalnego kanału na portalu społecznościowym Pinterest. Grupa chce w ten sposób odpowiadać na zapotrzebowania w zakresie nowoczesnych form komunikacji z poszukującymi pracy kandydatami z całego świata. Grupa otworzyła swój oficjalny profil, który można znaleźć pod adresem: http://pinterest.com/accorjobs.

Za pośrednictwem profilu Grupa chce przedstawiać i przybliżać wszystkim zainteresowanym m.in. swoje hotele, a także pracowników i ich codzienne obowiązki. Użytkownicy portalu mogą “like-ować" zdjęcia, aplikować na stanowiska i “przepinać" interesujące ich treści do swoich profili. Z Pinterestu na całym świecie korzysta już ponad 70 milinów Internautów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com