TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Niemieckie linie, jako pierwsze, wprowadzają dla swoich pasażerów możliwość nowego wirtualnego meldowania się we wszystkich lokalizacjach Lufthansy, na całym świecie.
reklama
Dzięki "Blue Legends" użytkownicy mogą korzystać z wirtualnego "check-in" na lotniskach, specjalnych strefach dla Klasy Biznes i we wszystkich lotach Lufthansy wykorzystując aplikację Foursquare. Rozwiązanie to nie zastępuje tradycyjnego "check in". Jednak za meldowanie się na wirtualnych stronach, pasażerowie będą otrzymywać specjalne nagrody i przydomki.
"Blue Legends" to pierwsze z dziesięciu tzw. połączeń aplikacyjnych Foursquare, zbudowane wokół sieci społecznościowej Foursquare, aktualnie dostępne w wersji beta w galerii Foursquare lub na stronie www.lufthansa.com/blue-legends.
Pozycję użytkownika określa lokalizacja radiowa lub GPS. Aplikacja ukazuje znajdujące się w pobliżu miejsca, takie jak chociażby restauracje, czy kina, do których można się zameldować.
W 2009 roku Lufthansa wprowadziła aplikację MySkyStatus. Dzięki niej użytkownicy wysyłają automatyczne aktualizacje o swoich lotach poprzez sieci społecznościowe. Od roku 2010 dostępna jest aplikacja MemberScout. Dzięki niej uczestnicy programu Miles & More mogą dzielić wskazówkami dotyczącymi swojej podróży.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami