TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-07-13 - Lufthansa: wirtualne meldowanie się

Niemieckie linie, jako pierwsze, wprowadzają dla swoich pasażerów możliwość nowego wirtualnego meldowania się we wszystkich lokalizacjach Lufthansy, na całym świecie.

reklama


Dzięki "Blue Legends" użytkownicy mogą korzystać z wirtualnego "check-in" na lotniskach, specjalnych strefach dla Klasy Biznes i we wszystkich lotach Lufthansy wykorzystując aplikację Foursquare. Rozwiązanie to nie zastępuje tradycyjnego "check in". Jednak za meldowanie się na wirtualnych stronach, pasażerowie będą otrzymywać specjalne nagrody i przydomki.

"Blue Legends" to pierwsze z dziesięciu tzw. połączeń aplikacyjnych Foursquare, zbudowane wokół sieci społecznościowej Foursquare, aktualnie dostępne w wersji beta w galerii Foursquare lub na stronie www.lufthansa.com/blue-legends.

Pozycję użytkownika określa lokalizacja radiowa lub GPS. Aplikacja ukazuje znajdujące się w pobliżu miejsca, takie jak chociażby restauracje, czy kina, do których można się zameldować.

W 2009 roku Lufthansa wprowadziła aplikację MySkyStatus. Dzięki niej użytkownicy wysyłają automatyczne aktualizacje o swoich lotach poprzez sieci społecznościowe. Od roku 2010 dostępna jest aplikacja MemberScout. Dzięki niej uczestnicy programu Miles & More mogą dzielić wskazówkami dotyczącymi swojej podróży.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com