TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-10-03 - Podkarpacie zamiast promować siebie promuje... Kraków?

Władze samorządowe województwa podkarpackiego w budżecie na 2008 rok przeznaczyły półtora miliona złotych dla irlandzkiego Ryanaira na promocję województwa w sieciach teleinformatycznych przewoźników lotniczych, którzy podejmują obsługę przedsiębiorców i ludności z Podkarpacia. Jest to dotacja za obecność przewoźnika na danym lotnisku.

reklama


Pasażer.com trafnie zauważył, iż nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że pieniądze Podkarpacia przeznaczane są na promocję województwa, tyle że... małopolskiego i miasta Krakowa. Ryanair na swojej stronie internetowej promuje wyszukiwarkę wycieczek w miastach do których lata, a po wybraniu w wyszukiwarce Rzeszowa otrzymuje się propozycje wycieczek: Auschwitz - Birkenau Tour, Krakow Sightseeing Tour, czy Wieliczka Salt Mine Tour in Krakow.

Nie wiadomo czy władze województwa wiedzą w jaki sposób promowane jest Podkarpacie. Pasażer.com uważa, że cała sprawa jest pomyłką programistów, jeśli jednak inwestuje się miliony złotych za promocję województwa w sieci teleinformatycznej, warto zadbać by te sieci poprawnie prezentowały treści.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com