TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-30 - Alfa Star notuje wzrost sprzedaży

Alfa Star S.A. - jeden z polskich touroperatorów - odnotował wzrost sprzedaży. W tym roku, w okresie od początku stycznia do końca sierpnia spółka zwiększyła przychody o 18,7%.

reklama


Jest to efekt realizowania nowej strategii, ze szczególnym uwzględnieniem dywersyfikacji oferty biura, poprzez wprowadzenie do portfolio nowych kierunków oraz rozwoju współpracy z siecią agencyjną.Od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 sierpnia 2014 r. przychód spółki wyniósł 164.706.228,20 zł.

W porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013, kiedy to spółka osiągnęła wynik 138.734.045,53 zł., stanowi to znaczący wzrost przychodów o około 18,7%.
W analizowanym okresie spółka zanotowała zysk brutto w wysokości 4.573.317,76 zł. podczas gdy w roku 2013, w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia wyniósł on 581.566,97 zł.

"DoskonaÅ‚e wyniki spółki, to również efekt programów partnerskich oraz współpracy z agentami, którzy stanowiÄ… niezwykle istotne ogniwo w procesie obsÅ‚ugi klienta. Wielkość sprzedaży bezpoÅ›redniej zależy od ich zaangażowania, wiedzy o produkcie oraz komunikatywnoÅ›ci. DziÄ™ki dobrze rozwiniÄ™tej sieci agencyjnej Alfa Star S.A. możemy wspólnie osiÄ…gać coraz lepsze rezultaty i firma z pewnoÅ›ciÄ… bÄ™dzie podtrzymywać ten kierunek." - powiedziaÅ‚a  MaÅ‚gorzata Strzylak-SkaliÅ„ska rzecznik prasowy Alfa Star S.A.

Wzrastające wyniki Alfa Star S.A. są efektem dopasowania oferty do potrzeb rynku. Firma realizuje przyjętą strategię wprowadzenia nowych destynacji, co podniosło atrakcyjność portfolio oraz spowodowało napływ nowych klientów. Oprócz Egiptu, który nadal cieszy się największą popularnością, w ofercie dostępne są również Teneryfa, Kreta, Korfu, Tunezja czy Rodos.

"Klienci podróżujÄ…cy z nami od lat sÄ… bardzo zadowoleni z nowych kierunków. Alfa Star S.A. oznacza dla nich komfort i gwarancjÄ™ udanego wypoczynku. Zmiany zaowocowaÅ‚y napÅ‚ywem nowych osób, które najczęściej na zimowe wakacje wybierajÄ… Egipt, natomiast w okresie letnim chÄ™tnie poznajÄ… uroki naszych nowych destynacji."  - dodaÅ‚a Strzylak-SkaliÅ„ska.

W tym roku, podnoszÄ…c jakość swoich usÅ‚ug i oferowanych kierunków, firma wprowadziÅ‚a zmiany w bazie hotelowej. Spółka postawiÅ‚a na obiekty z ugruntowanÄ… pozycjÄ… na rynku i doskonaÅ‚ymi opiniami. Dodatkowo w portfolio pojawiÅ‚y siÄ™ nowe hotele, których lokalizacja sprawia, że doskonale sprawdzajÄ… siÄ™ jako baza wypadowa dla osób  chcÄ…cych aktywnie spÄ™dzać czas wolny.

Firma podsumowuje, że do tej pory największą popularnością cieszyły się resorty z wyżywieniem all inclusive. Obecnie odnotowuje coraz większe zainteresowanie hotelami znajdującymi się w centrum miasta z samymi śniadaniami co oznacza, że klienci traktują je jako doskonałą bazę wypadową do samodzielnego zwiedzania danego kurortu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com