TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-04-17 - Subway ogłasza nową akcję promocyjną

Subway poinformował o rozpoczęciu nowej promocji. Nosi ona nazwę WOW! i jej głównym bohaterem jest sandwicz Spicy Italian. Marka wprowadza nowy element menu - awokado. Kampanie sieci będzie można śledzić od marca do czerwca br.

reklama


Działania marki mają na celu wsparcie sprzedaży, umocnienie pozycji marki pośród dotychczasowych klientów oraz przyciągnięcie do restauracji nowych konsumentów.

Główny nacisk w komunikacji marki jest położony na promocję WOW!, w ramach której 15cm sandwicz Spicy Italian jest dostępny w obniżonej cenie. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania reklamowe online, w social media oraz wsparcie ePR.

"Spicy Italian jest jednym z ulubionych sandwiczy w naszym regionie. Promocja WOW!, w ramach której można go nabyć w atrakcyjnie obniżonej cenie, jest ukłonem dla naszych dotychczasowych klientów i zachętą dla nowych." - mówi Fabiola Gallegos Rios, CEE Marketing Manager w sieci Subway.

Kampanią uzupełniającą jest nowa edycja Sub of the Day, w której codziennie inny sandwicz jest dostępny w promocyjnej cenie. W tej edycji znalazły się następujące kanapki: Kurczak Grillowany, Indyk, Szynka, Italian BMT, Veggie Delite, Szynka-Indyk, Kurczak Fajita. Dołączenie do oferty sandwicza Veggie Delite jest ukłonem w stronę wegetarian. Po raz pierwszy sandwicz wegetariański jest dostępny w polskiej ofercie Sub of the Day.

W bieżącym kwartale sieć wprowadza również nowy dodatek w ofercie restauracji krajów Europy Środkowo-Wschodniej - pastę z awokado. O jego wprowadzeniu zdecydowali sami konsumenci, którzy chętnie dodawali awokado do sandwiczy podczas testów konsumenckich przeprowadzanych w Warszawie. Awokado może być dodane do dowolnego suba. Sieć edukuje o walorach tego owocu na materiałach instore oraz poprzez kampanię w social mediach.

"Klienci doceniają to, że stale wzbogacamy menu o kolejne nowości. Dzięki awokado ulubione suby nabierają nowego charakteru. Nowy smak został doceniony przez naszych konsumentów." - mówi Fabiola Gallegos Rios. Miłośnicy awokado mają również możliwość spróbować dodatku w nowym sandwiczu z oferty limitowanej: Indyk Bekon Awokado.

Za strategię komunikacji, realizację e-PR w Polsce oraz kreację i koordynacje działań reklamowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Gruzja, Słowenia) odpowiada agencja Q&A Communications. Za zakup mediów na terenie Polski odpowiada dom mediowy Maxus.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com