TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-28 - LOT wprowadza nowe narzędzie

Od 27 marca, osoby korzystające z usług LOT-u mogą szybciej wyszukiwać rejsy dzięki wyszukiwarce lotów Google. Narzędzie ułatwi podróżnym poszukiwanie najdogodniejszych dla siebie połączeń lotniczych.

reklama


Wyszukiwarka lotów Google umożliwia porównywanie cen oraz terminów danych rejsów. Wchodząc na stronę internetową można również korzystać z bardziej zaawansowanych opcji. Poza możliwością analizowania najtańszych terminów przy użyciu wykresu, klienci mogą liczyć też na interaktywną mapę, która wizualnie pomaga ocenić oferty. Wyniki łatwo dają się zapisywać i porównywać. Co ważne, samej rezerwacji można szybko dokonywać bezpośrednio na stronach linii lotniczych współpracujących z Google, ale już bez ponownego wpisywania dat.

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google w Polsce jest zadowolona ze współpracy z liniami lotniczymi. "Chcemy, by podróżujący Polacy mogli przeszukiwać, porównywać i rezerwować loty tak szybko i wygodnie jak to możliwe. Wyszukiwarka lotów Google jest łatwa w użyciu, a my nawiązujemy współpracę z kolejnymi liniami lotniczymi na całym świecie, by była jeszcze lepsza." - powiedziała.

Kierownik działu E-commerce w PLL LOT, Arkadiusz Gawryluk podkreśla, że przewoźnik chce iść z duchem czasu. "Rynek dynamicznie się zmienia, a my jako LOT szukamy nowych kanałów dystrybucji, poprzez które dotrzemy z naszą ofertą do podróżnych. Pasażerowie coraz częściej korzystają z Internetu, by znaleźć najbardziej dogodne połączenie czy atrakcyjne ceny. Dlatego w ostatnim roku LOT wprowadził szereg rozwiązań mobilnych, jak choćby nowa, bardziej przyjazna strona internetowa czy aplikacja ułatwiająca sprawdzanie najnowszych promocji i dokonywanie rezerwacji z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Teraz rozpoczęliśmy współpracę z Google, tworząc naszym pasażerom kolejną możliwość łatwego i szybkiego wyszukiwania połączeń, z uwzględnieniem rynku polskiego, na którym mamy mocną pozycję." - wyjaśnił.


Według badań, platforma Google znana jest większości polskich użytkowników (nawet 97% zasięgu), dzięki czemu dostępność oferty przewoźnika znacznie się zwiększy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com