TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-08-18 - Polskie sieci gastronomiczne wchodzą na amerykański rynek

Polskie sieci gastronomiczne mają zamiar zaatakować zagraniczne rynki. W ich ofercie znalazły się między innymi amerykańskie babeczki i naleśniki.

reklama


Nasz Naleśnik - firma gastronomiczna licząca w Polsce 18 lokali (17 z nich działa na zasadzie franczyzy) ma punkty sprzedaży w Irlandii oraz Kanadzie. Teraz, powstała w 2003 roku marka, zamierza wkroczyć do Stanów Zjednoczonych. Działalnością firmy zainteresowane są również przedsiębiorcy niemieccy i brytyjscy.

Amerykańskie babeczki serwowane przez krakowską firmę Cupcake Corner Bakery wzbudziły zainteresowanie firm z Norwegii, Niemiec, Ukrainy oraz Irlandii.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com