TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Narodowe Centrum Turystyki SÅ‚owackiej (NCTS) we współpracy ze spółkÄ… Google uruchomiÅ‚o w Polsce i Wielkiej Brytanii kampaniÄ™ reklamowÄ… na YouTube, której celem jest wsparcie spotu telewizyjnego "Slovakia. Best friends forever“, który jest wyÅ›wietlany w stacji telewizyjnej Eurosport w 54 krajach.
reklama
Wybór tych dwóch krajów ma w założeniu zmaksymalizować efekt kampanii reklamowej oraz uzyskanie cennych informacji, które NCTS w przyszłości wykorzysta podczas innych działań marketingowych.
"O realizacji kampanii reklamowej w Polsce zdecydowaliÅ›my głównie dlatego, że wedÅ‚ug danych statystycznych Polacy należą do Å›cisÅ‚ej czołówki turystów, którzy odwiedzajÄ… SÅ‚owacjÄ™ i dodatkowo nie majÄ… problemów ze zrozumieniem angielskiego komentarza w spocie. ZanotowaliÅ›my pozytywne reakcje w polskiej branży turystycznej, wÅ›ród przedstawicieli mediów i szerokiej publicznoÅ›ci na nasz spot emitowany w stacji Eurosport. W pierwszym półroczu 2013 roku zanotowaliÅ›my również okoÅ‚o 12-procentowy wzrost przyjazdów turystów z Wielkiej Brytanii do naszego kraju. KampaniÄ… reklamowÄ… chcemy ten rosnÄ…cy trend utrzymać i przyciÄ…gnąć na SÅ‚owacjÄ™ wiÄ™cej brytyjskich goÅ›ci oraz jednoczeÅ›nie zwrócić jeszcze wiÄ™kszÄ… uwagÄ™ mieszkaÅ„ców Wielkiej Brytanii na nasz kraj jako atrakcyjnÄ… destynacjÄ™ turystycznÄ…" - powiedziaÅ‚a Marta Kuèerová, Dyrektor Generalny NCTS.
Spoty o Słowacji emitowane są przed wideo, które użytkownicy oglądają za pośrednictwem serwisu YouTube. Kampania jest skierowana bezpośrednio do osób, które poprzez wyszukiwarkę Google interesują się zagadnieniami dotyczącymi turystyki, podróży, wyjazdami narciarskimi lub informacjami związanymi z zabytkami kultury.
Celem kampanii reklamowej jest prezentacja Słowacji jako całorocznej destynacji turystycznej z bogatą i różnorodną ofertą spędzania wolnego czasu. Kolejnym zamiarem jest skierowanie uwagi widzów na narodowy portal turystyczny slovakia.travel, gdzie można znaleźć informacje o turystyce na Słowacji w języku polskim i angielskim.
"W Polsce nasz spot w ciÄ…gu jednego miesiÄ…ca obejrzy okoÅ‚o 13 milionów użytkowników, a w Wielkiej Brytanii okoÅ‚o 2,3 miliona. JednoczeÅ›nie przewidujemy efekt dalszego wirtualnego upowszechniania spotu" - dodaÅ‚ Jozef Brngál, Dyrektor dziaÅ‚u marketingu NCTS.
"W kontekście dzisiejszych trendów NCTS wybrało najbardziej zaawansowane online narzędzie marketingowe na promocję piękna Słowacji. Za pośrednictwem online reklamy na YouTube, który jest najbardziej popularnym wideo-portalem na świecie, bardzo prosto i efektywnie można znaleźć zagranicznego użytkownika, który bezpośrednio interesuje się podróżowaniem i zwiedzaniem nowych miejsc - podsumował Rastislav Kulich, dyrektor słowackiej fili spółki Google.
Spot promujący Słowację można zobaczyć poniżej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami