TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-06-30 - Sheraton otwiera się na nowe technologie

Hotele Sheraton planują w najbliższym czasie wprowadzić ułatwienie dla swoich gości.

reklama


Osobom korzystającym z usług sieci Sheraton Hotel & Resorts zostaną udostępnione urządzenia dotykowe, dzięki którym zyskają oni dostęp do informacji przydatnych podróżnym.

Platformą dla tego rozwiązania jest system operacyjny Windows 8 Enterprise, który zostanie zainstalowany na tabletach oraz komputerach typu All-In-One Lenovo. Specjaliści uważają, że dzięki specjalnym aplikacjom hotel będzie miał lepszy kontakt ze swoimi gośćmi, co wpłynie na jakość obsługi klienta i zwiększy przewagę konkurencyjną.

"Naszym celem jest zachęcanie gości do wspólnego spędzania czasu w hotelu. Gdy ludzie mają towarzystwo są bardziej zadowoleni i produktywni. Dlatego pracujemy nad rozwiązaniami, które umożliwią naszym gościom być aktywnymi towarzysko zarówno w hotelu, jak i online. Aby to osiągnąć, wykorzystujemy technologię i współpracę z Microsoft, który jest dla nas kluczowym dostawcą" - powiedział Hoyt H. Harper II, Sheraton Global Brand Leader w Starwood Hotels & Resorts.

Hotel zapewni swoim gościom komputery i tablety, które będą umieszczone przy barach, restauracjach, w salach Sheraton Club Longue, siłowniach i spa. Urządzenia będą posiadały dostęp do Internetu. "Nasi goście uwielbiają technologię i networking, więc postanowiliśmy połączyć te dwa obszary. I tak powstał Link@Sheraton, czyli miejsce w sercu hotelu, zazwyczaj w lobby, wyposażone w ogólnodostępne komputery z Wi-Fi. Nasi goście bardzo doceniają ten produkt, gdyż mogą tam sprawdzić swojego Facebooka, pocztę elektroniczną, a także nawiązać kontakt z innymi gośćmi, którzy tak jak oni są w podróży. Wymagamy od tych komputerów najwyższego poziomu zarządzania i bezpieczeństwa, aby zapewnić gościom prywatność. Musimy przywrócić komputer do jego pierwotnego stanu po każdorazowej sesji gościa. To bardzo wymagające środowisko i tylko Windows 8 oferuje nam możliwość łatwego zdalnego zarządzania urządzeniami" - podkreślił Brennan Gildersleeve, Senior Director, Global Property Technology w Starwood Hotels & Resorts.

Dział IT planuje uruchomić więcej aplikacji, które pomogą lepiej wykorzystać możliwości urządzeń. Jedną z nich jest aplikacja "wirtualny konsjerz", która udziela użytkownikom informacji o lokalnych atrakcjach. W przyszłości sieć hoteli planuje rozwijać i poszerzać o następne udogodnienia technologiczne obszar współpracy ze swoimi klientami.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com