TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Germanwings obchodzi swój chlubny jubileusz - linie sprzedały już 18 milionów biletów podczas czterech lat swojej prosperity.
reklama
Nie obyło się oczywiście bez akcji promocyjnej, która trwała od 26 października do 1 listopada. Germanwings oferowało możliwość rezerwacji on-line biletów nawet za zero Euro plus opłaty i podatek. Było ich do rozdysponowania aż pięćset tysięcy. Promocyjne bilety można było dostać we wszystkich kierunkach i obowiązywać będą od 10 listopada br. Do 28 lutego 2007.
Zarząd linii lotniczych obiecuje ich dynamiczny rozwój czego dowodem może być fakt, że Germanwings to jeden z najlepiej rozwijających się przewoźników na rynku europejskim. Przewoźnik zanotował wzrost obrotów aż o 55% zostawiając w tyle konkurencję. Zdaniem zarządu spółki dzieje się tak dzięki regularnemu rozbudowywaniu i wzmacnianiu floty. W bieżącym roku wzbogaciła się ona o dwa Airbusy A319, w przyszłym roku dostarczonych zostanie pięć kolejnych natomiast w roku 2008 siedem, a za rok kolejne cztery samoloty.
Dzięki tak szybkiemu rozwojowi i stałym inwestycjom Germanwings ma w planach zwiększyć ilość przewożonych pasażerów do dziesięciu milionów. Linie lotnicze wciąż powiększają swoją ofertę o nowe atrakcyjne cenowo połączenia.
Germanwings wprowadził jako jedyny tani przewoźnik uruchomił w tym roku program lojalnościowy, który oferuje pasażerom darmowe przeloty. Program nosi nazwę Boomerang Club, a jego członkowie uprawnieni są do otrzymania biletu powrotnego gratis po wykonaniu ośmiu przelotów w obie strony. W obecnej chwili w programie bierze udział 70 tysięcy osób.
Germanwings podczas swojej czteroletniej działalności z sześciu samolotów zwiększył swoją flotę do dwudziestu czterech. Szybko zwiększyła się również liczba kierunków oraz dzienna ilość lotów i pasażerów obsługiwanych przez niemieckiego przewoźnika.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami