TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-17 - Spółka planuje rozwój marki

Spółka AmRest planuje otwierać każdego roku 3-4 restauracje Burger King. Obecnie najważniejsza rzeczą dla firmy jest utrzymywanie poprawy wyników finansowych całej sieci, a następnie rozwój konkretnej marki w Polsce.

reklama


Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, w zeszłym roku menu Burger King zostało wzbogacone o nowe produkty, zarówno z segmentu "value" oraz "premium". Do atrakcyjnej cenowo grupy należy na przykład najtańszy produkt w regularnej sprzedaży, czyli kanapka Kurak za 2,95 zł . Propozycja z segmentu "premium" to burgery przygotowane z najwyższej jakości wołowiny, która pochodzi z Irlandii.

Jak zaznacza w swoim raporcie AmRest, wprowadzenie nowych produktów do menu zwiększyło uznanie marki ze strony klientów. Działanie to przełożyło się to na wzrost sprzedaży.

Obecnie AmRest prowadzi łącznie 36 restauracji Burger King, 28 w Polsce, 7 w Czechach i 1 w Bułgarii.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com