TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-18 - Pasażerowie British Airways cenią sobie wygodę

Pasażerowie British Airways po raz kolejny zostali poddani ankiecie. Pytano m.in. o komfort podróży oraz popularność technologii mobilnych.

reklama


Badania wskazują na rosnącą popularność innowacyjnych rozwiązań wśród pasażerów podróżujących liniami lotniczymi na małych odległościach. Do najbardziej praktycznych rozwiązań z tej dziedziny Polscy pasażerowie zaliczyli odprawę online (39%). Na drugim miejscu uplasował się e-bilet (30%). Zdecydowanie mniejszym zainteresowaniem cieszą się takie rozwiązania, jak mobilna karta pokładowa, czy możliwość rezerwacji miejsc siedzących przez internet. Te udogodnienia wybiera jedynie 10-15% klientów British Airways. Aż 64-70% Polaków ceni sobie możliwość surfowania w sieci podczas lotu oraz korzystania z telefonu komórkowego.

Podczas lotu pasażerowie cenią sobie również wygodne fotele (43%) oraz profesjonalną obsługę podczas lotu, którą docenia aż 72% pasażerów z Polski. Na dobre wspomnienia z podróży wpływa również darmowy posiłek (53%).

Przeważająca ilość, bo aż 70% przebadanych pasażerów podróżuje w celach rekreacyjnych, podczas gdy loty biznesowe stanowią 30% ogółu. Podobnie jest z ilością zabieranych bagaży. Niemal 80% pasażerów podróżuje z bagażem podręcznym - ciekawe dlaczego?

Ankieterzy British Airways zapytali także o preferowane formy spędzania czasu podczas lotu. 69% naszych rodaków umila sobie czas w podróży dobrą książką. W tej kategorii wygrali Niemcy, u nich odsetek ten wyniósł 86%. Rodacy dużo bardziej cenią sobie po prostu odpoczynek, bądź dyskusje ze współpasażerem.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie niemal dwóch tysięcy Europejczyków korzystających, co najmniej dwa razy do roku z lotów krótkodystansowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com