TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Druga odsłona Targów Turystycznych Arena Tourism Poland odbędzie się w dniach 25-27 września 2014 r. w Centrum Targowo - Konferencyjnym Arena Ostróda, czyli w zagłębiu polskiego rynku turystycznego - w woj. warmińsko - mazurskim.
reklama
Głównym celem wydarzenia jest promocja walorów turystycznych regionu, tak w kraju, jak i na świecie, a w tym bogatej oferty atrakcji turystycznych i podmiotów oferujących wysokiej jakości usługi. Patronat nad wydarzeniem objęli: Polska Organizacja Turystyczna, Warmińsko Mazurska Organizacja Turystyczna oraz Marszałek Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Targi Arena Tourism Poland odwiedzą profesjonaliści zainteresowani szeroką ofertą turystyczną regionu: touroperatorzy, reprezentanci branży MICE, INCENTIVE TRAVEL, PCO, a w tym event managerowie, przedstawiciele firm świadczących usługi marketingowe oraz public relations, z kraju, jak i z ciekawych rynków zagranicznych, m.in. z Europy Wschodniej oraz Skandynawii.
Już podczas ubiegłorocznej edycji Arena Tourism Poland organizatorom udało się stworzyć niezwykłe miejsce spotkań branży turystycznej. Goście z Niemiec, Białorusi, Czech i Rosji wzięli udział w dwóch podróżach studyjnych w woj. warmińsko-mazurskim oraz pomorskim. Mieli także okazję spotkać się
z przedstawicielami branży turystycznej w Polsce. Spotkania były owocne, dlatego po raz drugi
w Arenie Ostróda zostanie stworzona specjalna strefa dla profesjonalnych kupujących.
"Bardzo się cieszę, że turystyczne targi, Arena Tourism Poland, zostały zorganizowane w regionie, który z turystyką związany jest od zawsze. Najważniejsze dla mnie, dla Hotelu Anders, było zaproszenie Hosted Buyersów z Polski i krajów ościennych, dzięki którym pobyt na targach miał sens, a spotkania z nimi były owocne. Dzięki właśnie organizacji targów na Mazurach, w gronie Hosted Buyersów znalazły się osoby i firmy, które konkretnie zainteresowane są tym regionem i praktycznie organizują tutaj swoje spotkania, wyjazdy turystyczne, biznesowe. Właśnie na Mazury. Mieliśmy szansę nie tylko mówić o swoich możliwościach i o regionie, ale też go pokazać. To było esencją targów i myślę,że ten kierunek powinien być rozwijany w przyszłości." - mówi Daniel Błaszkiewicz, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotel ANDERS. W tym roku spotkania w formule B2B odbywać się będą podczas pierwszego dnia targów w ramach Arena Business Meeting.
Barbara Zajączkiewicz, Manager Projektu-zwraca uwagę na doświadczenie uczestników projektu. "Bogate wsparcie branżowe gości z rynku wschodniego oraz skandynawskiego to bez wątpienia jeden z największych atutów wydarzenia. Nasz kolejny atut to lokalizacja imprezy w malowniczym miejscu Polski - na Mazurach, będących wspaniałą scenerią do połączenia biznesu z rekreacją. Dlatego zaprosimy naszych gości do udziału w podróży studyjnej i jesteśmy przekonani, że sprzyjać to będzie integracji branży na europejskim poziomie." - powiedziała.
Arena Tourism Poland to także niezwykle bogaty program wydarzeń towarzyszących. Codziennie na przestrzeni konferencyjno - szkoleniowej odbywać się będą wykłady, szkolenia specjalistyczne, a na scenie głównej - pokazy i występy artystyczne. Każdego dnia targów Arena Tourism Poland do dyspozycji wystawców oddany zostanie także Speaker’s Corner. "Będzie to specjalna strefa prezentacji i promocji, w której każdy z wystawców w formie piętnastominutowych paneli będzie mógł zaprezentować swoją firmę, markę, usługi lub ofertę. Zwiedzającym zaproponujemy szereg atrakcji dodatkowych, wśród których nie zabraknie też konkursów z nagrodami czy specjalistycznych pokazów." - dodała Zajączkiewicz.
Targi odbędą się w Centrum Targowo - Konferencyjnym Warmii i Mazur - Arena Ostróda.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami