TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2014-12-24 - Nowe funkcje w Travelport Smartpoint
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowych funkcji do Travelport Smartpoint - aplikacji handlowej dla biur podróży.
reklama
Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogÄ… dokonywać samodzielnie w Internecie, Å‚Ä…cznie ze zdjÄ™ciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsÅ‚ugiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze funkcje najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
- Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
- Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
- Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
- Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
- Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.
Najnowsza wersja aplikacji jest również zintegrowana z rozwiązaniem Rich Content and Branding dla linii lotniczych, co zwiększa możliwości sprzedaży produktów powiązanych. Z rozwiązania tego korzysta już ponad 80 linii lotniczych (ostatnio do tego grona dołączyły linie United Airlines), co pozwala pracownikom biur podróży na porównywanie i sprzedawanie produktów i usług linii lotniczych, lepsze zrozumienie oferty linii oraz zwiększenie przychodów biur poprzez sprzedawanie klientom dodatkowych usług, takich jak płatne miejsca, dodatkowy bagaż, specjalne posiłki czy możliwość korzystania z pokładowej sieci Wi-Fi.
Nowa wersja aplikacji Travelport Smartpoint zostanie wdrożona w biurach podróży na całym świecie w najbliższych kilku tygodniach.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami