TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-06-26 - Złoty Laur Konsumenta dla wydawnictwa Bezdroża już po raz czwarty

Turystyczne wydawnictwo Bezdroża już czwarty raz z kolei otrzymało "Złoty Laur Konsumenta 2008" w kategorii Przewodniki.

reklama


"Laur Konsumenta" to program konsumencki, który wyłania co oku produkty i marki najwyższej jakości w prawie 300 kategoriach. Wyróżnienia przyznawane są od czterech lat przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej na podstawie badań polskich konsumentów. Sami klienci dokonują wyboru najwyżej cenionych produktów i oddają głos na ulubioną markę.

Wydawnictwo Bezdroża zostało założone przez dwójkę miłośników podróży w roku 1999. Pomysłodawcami przewodników dla globtroterów, a zarazem autorami pierwszej publikacji po Mongolii wydanej w 2000 roku byli Dominika Zaręba i Tomasz Ostrowski. Zafascynowani kulturą nomadów Azji Środkowej i dziką przyrodą tego regionu postanowili podzielić się swą wiedzą i napisali przewodnik pt. "Mongolia. Nie tylko step". Niemal równocześnie z mongolskim wydany został przewodnik po regionie Bajkału, a w kolejnym roku publikacje po terenach Europy Wschodniej - po regionach Ukrainy i Rumunii. - Wydawnictwo rozwinęło się bardzo szybko - mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Wydawnictwa i jego współzałożyciel. - Od początkowego obrotu 18 tys. zł i oferty w postaci 2 tytułów, doszliśmy do do pozycji trzeciego gracza na rynku przewodników z obrotem przekraczającym 2,6 mln i ponad 70 tytułami przewodnikowymi. Okres największej dynamiki wzrostu sięgającej 250% rocznie przypadł na lata 2003-2004. Od końca 2005 roku firma jest wyłącznym partnerem Michelin na Polskę w zakresie wprowadzania serii Zielonych Przewodników Michelin. W roku 2007 firma stała się częścią Grupy Wydawniczej Helion S.A - dodaje Ostrowski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com