TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2013-09-09 - Ryanair - mniej skarg, mniej zagubionego bagażu
Ryanair opublikował statystyki za sierpień 2013, dotyczące obsługi klienta.
reklama
W sierpniu, irlandzki przewoźnik obsłużył ponad 9 milionów pasażerów:
- 94% lotów z ponad 54,000 lotów wylądowało o czasie (rekord)
- Mniej niż 1 skarga przypadająca na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2000 pasażerów
- Tylko Ryanair gwarantuje najniższe ceny biletów oraz brak jakichkolwiek dopłat paliwowych
- Ryanair lata przy użyciu najmłodszej, najbardziej ekologicznej i najczystszej floty
- Ryanair zajmuje pierwsze miejsce w Europie pod względem punktualności lotów
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami