TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2012-09-18 - Ryanair na czas
Ryanair opublikował dane dotyczące swojej punktualności w okresie letnim. Średnia punktualność wyniosła 93% w miesiącach czerwiec, lipiec i sierpień, podczas których Ryanair wykonał 150 000 lotów.
reklama
W ciągu tych trzech miesięcy tylko 10 ze 152 000 lotów Ryanaira było anulowane. W okresie tym Ryanair przewiózł ponad 25 milionów pasażerów, z czego ponad 8 milionów w lipcu i sierpniu, osiągając swój nowy miesięczny rekord 8,9 miliona pasażerów (sierpień).

Stephen McNamara z Ryanaira powiedział: "Ryanair przewiezie w tym roku ponad 79 milionów pasażerów, a to dzięki naszej doskonałej formule najniższych cen, braku dopłat paliwowych, największej ilości punktualnych lotów, najmniejszej ilości anulowanych lotów, najmniejszej liczbie zgubionych bagaży oraz najlepszej obsłudze klienta w Europie. Podczas okresu wakacyjnego Ryanair wykonał ponad 150 000 lotów, z czego rekordowe 93% było na czas, przewożąc ponad 25 milionów pasażerów, w tym rekordowe 8,9 miliona w sierpniu, naszym najlepszym miesiącu w historii."
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami