TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Czy zatrudnianie personelu hotelowego na zasadzie outsourcingu może sprowadzić problemy? Okazuje się, że tak.
reklama
Radio TOK FM przedstawia historię konfliktu pomiędzy DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw a jedną z agencji pracy tymczasowej, której pracownicy obsługiwali właśnie ten hotel.
Jak podaje radio, po miesiącu pracy hotel zrezygnował z pracowników, odmawiając agencji zapłaty za ten okres. Agencja z kolei nie zapłaciła pracownikom. Sprawa jest kontrowersyjna, zwłaszcza że według mediów, zarzuty odnośnie jakości świadczonej pracy pojawiły się dopiero po miesiącu, a konkretnie przy wystawieniu przez agencję faktury. Więcej szczegółów na stronie www.tokfm.pl
Ciekawe, czy sprawa znajdzie swój finał w sądzie, czy stronom uda się dojść do porozumienia? Zatrudnianie przez agencję pracy tymczasowej z jednej strony pozwala na obniżenie kosztów, z drugiej jednak, jest to zawsze ryzyko. Przedsiębiorca w takiej sytuacji nie ma wpływu na selekcję ludzi, którzy będą pracować w jego obiekcie. Warto zauważyć także sporą rotację pracowników tymczasowych. W hotelu, jak i w wielu innych branżach, dla pracodawcy istotne jest posiadanie zgranej ekipy, która będzie sprawnie wykonywać powierzone zadania.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami