TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-19 - Sieci gastronomiczne rozszerzają ofertę

Sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należące do spółki Sfinks Polska, wprowadzają do swojego menu nową kartę z deserami. Oferta dostępna będzie we wszystkich restauracjach sieci do końca lutego 2014 roku.

reklama


Nową kartę ze słodkościami wypełniają cztery deserowe pozycje. Klienci mogą skosztować "Sernika z jagodami" na kruchym cieście, "Tarty ptysiowej" z crème patissière i wiórkami czekoladowymi, kruchej tarty "Owoce lasu" z dodatkiem owoców lasu, a także "Brownies" w amerykańskim stylu z płatkami z belgijskiej czekolady oraz z dodatkiem wiśni w żelu.

"Goście naszych lokali coraz częściej obok dania głównego decydują się zamówić pyszne przystawki i desery. Postanowiliśmy rozszerzyć więc dla nich wybór słodkości w restauracjach i wprowadziliśmy kartę z lekkimi ciastami. Mam nadzieję, że klienci dadzą się skusić na najnowsze smakołyki. Tym bardziej, że dla podkreślenia ich smaku można do nich zamówić rozgrzewającą herbatę, a taki zestaw to bardzo dobry pomysł na jesienno-zimowy czas" - zapewnia Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com