TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2013-08-28 - Szkolenia dla hoteli spa & wellness
We wrześniu startuje jesienna edycja cyklu szkoleń serwisowo-marketingowych adresowanych do hoteli oraz obiektów wellness & spa. Projekt jest organizowany przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.
reklama
Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi 430 zł brutto (zamiast 1650 zł), a cena uczestnictwa obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.
Pierwsze szkolenie w edycji jesiennej odbędzie się w dn. 09-10.09.2013 r. w Kołobrzegu w Hotelu Marine, a kolejne szkolenia odbędą się w następujących regionach i terminach:
- 16-17.09.2013 - Zakopane / Grand Hotel Stamary Wellness & Spa,
- 23-24.09.2013 - Lidzbark Warmiński / Hotel Krasicki,
- 07-08.10.2013 - Długopole-Zdrój / Hotel Medical Spa Dwór Elizy,
- 14-15.10.2013 - Nałęczów / Hotel Termy Pałacowe Nałęczowianka
- 04-05.11.2013 - Gdańsk / Hotel Gdańsk,
- 18-19.11.2013 - Białka Tatrzańska / Hotel Bania Thermal & Ski.
Szkolenia są organizowane głównie z myślą o personelu menedżerskim i serwisowym polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną, a w szczególności adresowane są do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży, a także recepcji i działu wellness & spa.
Warsztaty będą miały formę ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będą mieli okazję wypracowania konkretnych standardów i narzędzi przydatnych dla swojego obiektu.
Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:
- kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
- umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
- umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
- umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej - czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgłoszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii Gościnności, w zakładce Proedukacja - Seminaria. Kontakt z organizatorem szkoleń jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail info@hospitalityroyal.com
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami