TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-08-28 - Szkolenia dla hoteli spa & wellness

We wrześniu startuje jesienna edycja cyklu szkoleń serwisowo-marketingowych adresowanych do hoteli oraz obiektów wellness & spa. Projekt jest organizowany przez Branżową Fundację Proedukacyjną Polska Akademia Gościnności.

reklama


Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki koszt uczestnictwa w szkoleniu dla jednej osoby wynosi 430 zł brutto (zamiast 1650 zł), a cena uczestnictwa obejmuje 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów), nocleg z wyżywieniem, zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych oraz międzynarodowy certyfikat kompetencyjny.

Pierwsze szkolenie w edycji jesiennej odbędzie się w dn. 09-10.09.2013 r. w Kołobrzegu w Hotelu Marine, a kolejne szkolenia odbędą się w następujących regionach i terminach:



Szkolenia są organizowane głównie z myślą o personelu menedżerskim i serwisowym polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną, a w szczególności adresowane są do zarządzających oraz pracowników recepcji hotelowej, działu marketingu i sprzedaży, a także recepcji i działu wellness & spa.

Warsztaty będą miały formę ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będą mieli okazję wypracowania konkretnych standardów i narzędzi przydatnych dla swojego obiektu.

Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy każdego z warsztatów:


Szczegółowy program warsztatów oraz formularz zgÅ‚oszenia można znaleźć na stronie Polskiej Akademii GoÅ›cinnoÅ›ci, w zakÅ‚adce Proedukacja - Seminaria. Kontakt z organizatorem szkoleÅ„ jest możliwy pod numerami telefonów: (12) 633 62 20, 533 405 450 lub adresem e-mail info@hospitalityroyal.com



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com