TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-12 - Thomas Cook: marki pod młotek

Borykający się z problemami finansowymi brytyjski touroperator Thomas Cook podejmuje kolejne kroki w celu uniknięcia bankructwa. Koncern zamierza sprzedać kilka swoich turystycznych marek.

reklama


Szefowa Thomas Cook, Harriet Green poinformowała, że na liście nisko opłacalnych inwestycji są m.in. Elegant Resort, Gold Medal oraz narciarska marka Neilson. Dochód ze sprzedaży może wynieść nawet 150 mln funtów.

Do założeń nowej strategii firmy należy przede wszystkim zwiększenie przychodów z działalności online.

Przypomnijmy, ubiegłoroczna strata touroperatora wyniosła 485 mln funtów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com