TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-15 - Fast food serwuje drinki alkoholowe

Burger King wychodzi na przeciw potrzebom swoich klientów i wprowadza, w ramach promocji, do oferty swoich restauracji drinki alkoholowe. Póki co trzy takie lokale sieci pojawiły się w Tokio. Jeśli nowość w ofercie fast fooda przyjmie się, niewykluczone, że kolejnym krokiem będzie decyzja o rozszerzeniu jej na kolejne oddziały.

reklama


Klienci tokijskiego Burger Kinga mogą wybierać spośród kilku rodzajów drinków: Mojito, Sky Diving, Long Island Iced Tea, Cuba Libre oraz Pink Daiquiri. Co ważne, można je zamawiać tylko po godzinie 18 i tylko w przypadku zamówienia konkretnego dania.

Kilka lat temu sieć testowała też sprzedaż piwa, które można było na początku kupić w nielicznych lokalach. Z czasem napój zaczęto serwować w lokalach na całym świecie. Dlatego wielu spekuluje, że podobnie stanie się z drinkami alkoholowymi.

Eksperci uważają jednak, że nowe alkoholowe menu to odpowiedź na słabą sprzedaż marki w samej Japonii. Mimo, iż sprzedaż w I kw. 2013 w rejonie Azji i Pacyfiku wzrosła o 2,7 proc. to gdyby nie złe wyniki Japonii, osiągnęła by wyższy pułap.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com