TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 1 stycznia 2010 r. na europejskim rynku kolejowym o pasażera będzie konkurowało więcej firm. Wtedy wchodzą bowiem w życie przepisy, zgodnie z którymi w całej Unii zostaną otwarte tory dla transportu pasażerskiego.
reklama
Polska spółka PKP Intercity chce więc jak najlepiej sprostać wymaganiom pasażerów. Firma będzie modernizować tabor. Nie podoba się to głównemu konkurentowi z Niemiec - Deutsche Bahn.
PKP Intercity chce modernizować tabor korzystając z unijnych subwencji. Problem z w tym, ze nie takie rozwiązanie nie podoba się Deutsche Bahn, które są jednym z największych płatników do unijnego budżetu. Trzeba wziąć pod uwagę fakt, że niemiecki przewoźnik może blokować unijne subwencje dla PKP Intercity.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami