TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-06-07 - ComfortExpress: kąciki kawowe będą się rozwijać najszybciej

Według firmy ComfortExpress, rozwijającej kilka sieci specjalizujących się w obsłudze podróżnych, najlepsze perspektywy rozwoju stoją przed kącikami kawowymi zlokalizowanymi na stacjach paliw.

reklama


ComfortExpress posiada hotele pod tą samą marką, sześć z nich działa na zasadzie franczyzy. Nowe projekty firmy zaowocowały otwarciem trzech restauracji ComfortRestaurant i dwóch kącików kawowych ComfortCaffe.

Klientami docelowymi obu marek są właściciele stacji benzynowych, którzy chcą w przyszłości wybudować hotel lub otworzyć kompleksowe Miejsce Obsługi Podróżującego. Wielu z nich posiada własny obiekt hotelowy i zamierza wykorzystać wizerunek sieci.

ComfortExpress prócz znanych klientom dób hotelowych oferuje również dziesięciogodzinne pobyty. Dzięki temu podróżni rozliczają się na podstawie faktycznego czasu spędzonego w hotelu.

Dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców cieszą się kąciki kawowe, które mogą stać się w przyszłości najbardziej dynamicznie rozwijającą się siecią spółki.

Sprzedaż kawy ciągle rośnie, a rynek wciąż jest nienasycony. Inwestycja w kawowe kąciki może być dobrym pomysłem na biznes. Warunki leasingu umożliwiają dołączenie do sieci bez początkowego wkładu własnego. M.in. z tego powodu można podejrzewać, że najszybciej rozwijającą się marką sieci będzie właśnie ComfortCaffe.

ComfortExpress poszukuje do realizacji swoich projektów miejsc położonych przy ruchliwych trasach komunikacyjnych. Koszty inwestycji w obiekt hotelowy czy też restaurację zostają oszacowane indywidualnie. Dużo zależy od wstępnego audytu przeprowadzonego przez specjalistów spółki. Zwykle koszt zaadoptowania hotelu jest większy niż w przypadku restauracji na ok. 40 osób (ok. 50 tys. zł.).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com