TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-09 - Alma Travel wkracza na rynek

Alma Market to spółka, która w Polsce znana jest głównie z sieci delikatesów. Firma rozpoczęła właśnie współpracę z austriackim touroperatorem Eurotours International. Przedsiębiorcy postanowili stworzyć portal internetowy zajmujący się organizacją i sprzedażą wycieczek.

reklama


Oferta serwisu obejmuje zarówno bliskie i dalekie podróże. Rzeczą, która ma wyróżnić portal spośród innych jest możliwość wyjazdu w podróż tematyczną np. winiarską czy relaksacyjną. Co dwa tygodnie prezentowane będą oferty wyjazdów związane z innym motywem przewodnim. Klienci znajda w ofercie wyjazdy krajowe oraz zagraniczne.

"Dotychczas Alma kojarzyła się z miejscem, z którego każdego dnia można wyruszać w fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań. Teraz Klienci Delikatesów Alma będą mogli udać się w wymarzone miejsca i rozsmakować w odkrywaniu najciekawszych zakątków Polski i innych krajów." -powiedziała Aleksandra Budzińska, PR Manager Alma Market S.A.

Warto dodać, że zgodnie z regulaminem opublikowanym na stronie internetowej, organizatorem wyjazdów jest spółka Eurotours Austria. Z kolei polski oddział austriackiej firmy, Eurotours Polska działa w charakterze agenta turystycznego i pośredniczy w zawieraniu umów przez klientów na rzecz Eurotours Austria. Natomiast właściciel marki Alma Market S.A, nie jest organizatorem, pośrednikiem ani agentem turystycznym w odniesieniu do imprez prezentowanych w serwisie Alma Travel.

Czy zatem należy się przygotować na to, że inne sieci sklepów spożywczych również rozpoczną współpracę z touroperatorami?



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com