TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-03-18 - Zniżki w PKP Intercity

Pasażerowie, którzy na Wielkanoc wybiorą podróż pociągiem, już teraz powinni zaplanować swój wyjazd. Każdy, kto zdecyduje się na zakup biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, otrzyma rabat do 10%. W czasie świątecznego szczytu przewozowego PKP Intercity uruchomi dodatkowe pociągi,

reklama

a na dworcach pojawi się dodatkowa informacja dla podróżnych.

Najbliższe dni to już ostatnie chwile dla tych, którzy chcą skorzystać z oferty "Wcześniej" i taniej pojechać na święta. Aby otrzymać rabat wynoszący do 10%, należy kupić bilet najpóźniej na 7 dni przed podróżą. W ofercie nie ma ograniczeń, co do liczby sprzedanych biletów, tras czy kategorii pociągów. Promocyjne bilety są dostępne w tradycyjnych kasach, przez Internet (system strona www.intercity.pl) i telefon komórkowy (system Bilkom) oraz w 140 biletomatach w całej Polsce. Przy zakupie biletu z odpowiednim wyprzedzeniem, zniżka będzie uwzględniona automatycznie.

Bilety kupowane wcześniej pozwolą przewoźnikowi efektywnie zaplanować zestawienia wagonowe w pociągach. Te pociągi, które będą cieszyły się największym zainteresowaniem zostaną wzmocnione o dodatkowe wagony.

Aby nabyć bilet nie trzeba wychodzić z domu - transakcji można dokonać przez Internet ,a bilet nie musi być wydrukowany. Elektroniczny bilet wystarczy zapisać w telefonie lub laptopie, konduktor podczas kontroli zeskanuje kod z ekranu.

Jeśli pasażer zaplanuje podróż odpowiednio wcześnie, otrzyma najbardziej komfortową i atrakcyjną cenowo propozycję. Przewoźnik również na tym zyska, ponieważ monitorując frekwencję, może efektywnie planować zestawienia pociągów - powiedziała Zuzanna Szopowska, rzecznik PKP Intercity S.A.

W okresie świątecznych wyjazdów PKP Intercity S.A. uruchomi 8 dodatkowych pociągów.

Kampanie informacyjne wpisały się na stałe w harmonogram działań spółki. Tym razem świąteczna akcja potrwa od 27 marca do 2 kwietnia na 19 dworcach w całej Polsce. W dodatkowych punktach informacyjnych na pasażerów czekać będą mobilni informatorzy, którzy pomogą odnaleźć właściwy peron, kupić bilet w biletomacie czy odnaleźć połączenie w obowiązującym rozkładzie jazdy - dodała Szopowska.

Pasażerowie będą mogli również uzyskać informacje na stronie www.intercity.pl, pod numerem telefonu 19 757 oraz w punktach informacyjnych i Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com