TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-03-04 - Maraton konferencyjny na Stadionie Narodowym

Maraton konferencyjno-eventowy promujący przemysł spotkań w Polsce odbędzie się na Stadionie Narodowym. Jest to wspólna inicjatywa stowarzyszeń branżowych - MPI Poland, SBE, SKKP i SOIT - oraz Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji i Polskiej Organizacji Turystycznej.

reklama


W tym roku do organizatorów dołączył The Warsaw Voice. Projekt promujący sektor spotkań jako autonomiczną dyscyplinę i ważną gałąź gospodarki odbywa się pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki.

W skrócie:



Organizatorzy imprezy zaznaczają, że program Meetings Week Poland 2014 pokazuje różnorodność narzędzi, jakie branża spotkań dostarcza klientom, oraz obszarów, w jakich realizuje biznesowe cele swoich zleceniodawców. Porusza także aspekty współpracy międzynarodowej oraz opartej na współdziałaniu sektora publicznego i prywatnego.

W ciągu tygodnia będzie można uczestniczyć w spotkaniach edukacyjnych i networkingowych, wzbogacić swoją wiedzę o tym, jak z sukcesem zaplanować i zorganizować konferencję lub korporacyjny event oraz poznać fachowców, którzy mogą w tym pomóc. Pięć dni to kilka różnych wydarzeń przygotowywanych przez stowarzyszenia branżowe. Meetings Week.

Do udziału w wydarzeniach organizatorzy zapraszają nie tylko przedstawicieli branży spotkań, ale też wszystkich obecnych i potencjalnych klientów - planistów konferencji i zleceniodawców eventów, a także media i sojuszników z instytucji otoczenia biznesowego oraz osób odpowiadających za rozwój miast i regionów.

Podstawą decyzji o realizacji projektu Meetings Week Poland było zainicjowane jesienią 2012 r. porozumienie marketingowe czterech stowarzyszeń polskiej branży spotkań: MPI Poland Stowarzyszenia Branży Eventowej, Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, i Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Business Tourism.

"Celem Meetings Week jest uzyskanie efektu skali dla pokazania znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska dla wyrażania opinii istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów" - mówi Anna Jędrocha, prezes SKKP, organizacji, która w tym roku koordynuje realizację Meetings Week Poland.

W ramach Meetings Week Poland 2014 odbędą się:


Szczegółowy program oraz założenia poszczególnych spotkań znajdują się na stronie meetingsweek.pl

Organizatorzy Meetings Week Poland 2014 kierują zaproszenie do udziału do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców, w tym hoteli i centrów konferencyjno-targowych, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, a także dziennikarzy.
 
Meeting Industry to określenie coraz częściej używane na świecie, jako pojęcie podkreślające rosnące znaczenia branży specjalistycznych usług związanych z organizacją konferencji, kongresów, targów, wystaw, eventów i wydarzeń różnych środowisk zawodowych, oraz liczebność takich przedsięwzięć.

W Polsce co roku odbywa się kilkadziesiąt tysięcy spotkań realizujących różnorodne biznesowe cele klientów. Nowoczesne narzędzia komunikacji zdalnej, w tym wszechobecność internetu, wcale nie umniejszają roli spotkań, co więcej rodzą głód kontaktu twarzą w twarz. Jednak współczesne spotkania ewoluują, otwierają się na nowe narzędzia i oczekiwania młodych generacji. Zdaniem organizatorów wydarzenia, w takiej nowej formie konferencje będą nadal pełni rolę wiodącego narzędzia komunikacji marketingowej, o najwyższej skuteczności w przekazywaniu wiedzy,budowaniu emocji i kształtowania postaw zespołów ludzkich.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com