TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-10-19 - POT planuje promować Polskę

Od przyszłego roku POT planuje promować Polskę w sposób zorganizowany. Dzięki większemu budżetowi (48 mln zł na 2006, a w 2005 miał tylko 28 mln zł) ma on działać aktywnie i współpracując z agencjami reklamowymi tworzyć kampanie reklamowe.

reklama


Przypadkowy sukces kampanii z polskim hydraulikiem i powtórzenie schematu z polską pielęgniarką już nie wystarczą. Polska Organizacja Turystyczna planuje promocje według walorów, które mogą być najbardziej atrakcyjne dla turystów z określonych regionów. I tak planowane są akcje skierowane do:


Co ważne oprócz kampanii tradycyjnych ma być prowadzony marketing elektroniczny oraz inne projekty np. Festiwal zakupów (tanie linie + miasta + centra handlowe) lub nagłaśnianie wydarzeń kulturalnych.

Nacisk na promocję zostanie położony w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Dla Niemców jesteśmy już dobrze znanym krajem nadającym się zarówno na tanie zakupy, jak i wypoczynek oraz leczenie. Natomiast dla Brytyjczyków Polska będzie przedstawiana jako atrakcyjne miejsce do zobaczenia, zakupów i zabawy. POT planuje dodatkowo zachęcać brytyjskich miłośników przyrody, ornitologów oraz aktywnych seniorów.

Miejmy nadzieję, że POT słowa dotrzyma i biorąc dodatkowe 20 mln złotych z budżetu będzie skuteczniej promował Polskę oraz elastycznie reagował na możliwości promocji takie jak "hydraulik" dla którego zabrakło pieniędzy w kluczowym momencie nakręcania się akcji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com