TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-01-09 - Sieć gastronomiczna wprowadza nowe promocje

Największa polska franczyzowa sieć gastronomiczna - Da Grasso przygotowała nowe atrakcje i promocje dla swoich klientów. Wszystko to za sprawą nowej polityki promocyjnej.

reklama


Da Grasso chce ujednolicić i dokonać standaryzacji akcji i działań promocyjnych. Do teorii obecnej strategii marketingowej należy syntetyczne i wielofazowe podejście do promocji Sieci i poszczególnych punktów restauracyjnych. Najnowsze okno promocyjne jest działaniem wspierającym, realizowanym na terenie całej Polski. Na dodatek wszystkie punkty sieci mogą korzystać z programów fakultatywnych. Wiceprezes sieci pizzerii Magdalena Piróg wyjaśnia: "Jednym z założeń obecnych zmian Da Grasso jest uporządkowanie działań promocyjnych. Wprowadzone zmiany wymagały bardzo dokładnych przygotowań oraz wysokiej jakości wykonania, dlatego w przygotowaniach i koordynacji pomagają nam specjaliści. Wierzymy, że zastosowane rozwiązania pozwolą Da Grasso wyróżnić się na rynku spośród dziesiątek pizzerii. Dodatkowe aktywności posłużą integracji naszych klientów i stworzeniu rodzinnej atmosfery, co będzie miało bezpośredni wpływ na zyski franczyzobiorców"

Do 20 marca 2014 r., w ramach nowej promocji w każdym z kolejnych tygodni akcji sprzedażowej rządzić będzie inny gang, oznacza to, że kupując dwie pizze z danej pary, za drugą, w tym samym rozmiarze, klienci zapłacą 50% mniej. Na dodatek sieć zwiększa liczbę darmowych sosów, do każdego zamówienia będzie można dostać trzy sosy gratis.

Obie promocje będą dostępne zarówno w lokalach, w dostawie jak i przy zamówieniach składanych przez internet. Aby zakupić pizze w promocyjnej cenie wystarczy tylko pokazać sprzedawcy ulotkę z kuponami promocyjnymi.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com