TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-01-09 - Klienci włoskiego kurortu oszukani?

Przeprowadzona w ubiegłym tygodniu kontrola podatkowa w popularnym włoskim kurorcie Cortina d'Ampezzo wywołała nie lada oburzenie i grymasy na twarzach tamtejszych właścicieli hoteli. Jak się okazało powód do niezadowolenia był i to całkiem uzasadniony.

reklama


Nalot 80 inspektorów Gwardii Finansowej wykazał szereg nieprawidłowości, brak wystawiania rachunków klientom za sprzedane usługi, to tylko jedna z wielu takich nielegalnych praktyk. Okazało się, że spośród sprawdzonych 113 luksusowych samochodów, takich jak ferrari i maserati, 42 należały do handlowców i restauratorów, deklarujących średnie, a nawet niskie zarobki.

Ujawnienie prawdziwych dochodów zaowocowało zwiększeniem obrotów restauracji i sklepów, nawet o 400 proc.

Nie trudno się dziwić, że zamożni turyści, którzy byli świadkami sylwestrowego nalotu, czują się oszukani. Rozpoczęła się internetowa nagonka na właścicieli obiektów w słynnym kurorcie. Wpisy na portalach turystycznych, czy rozsyłanie maili o treści: "Nigdy więcej wakacji w stolicy oszustw podatkowych" albo "Koniec z urlopem w Cortina d`Ampezzo" skutecznie odstraszy nowych klientów od spędzenia urlopu w tej dotychczas cieszącej się niczym niezmącona opinią miejscowości.

Wygląda na to, że "Królowa Dolomitów" nieprędko odzyska zaufanie swoich klientów, nie mówiąc już o dobrym imieniu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com