TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-11 - Da Grasso i PepsiCo kontynuują współpracę

Da Grasso sieć pizzerii i restauracji - podpisała 3-letnią umowę o współpracy z PepsiCo. W ramach umowy produkty PepsiCo będą sprzedawane w ponad 210 lokalach Da Grasso w całej Polsce. Dodatkowo marki podejmą wspólne działania promocyjne.

reklama


Na mocy porozumienia franczyzobiorcy będą mieli możliwość nabywania produktów z linii asortymentowej PepsiCo na bardzo korzystnych warunkach. Ponadto, lokale Da Grasso wyposażone będą w sprzęt chłodniczy do przechowywania produktów PepsiCo zgodnie z ustalonym standardem, jak również dodatkowe wyposażenie.

- Kontynuacja współpracy z PepsiCo spotka się z pewnością z uznaniem naszych klientów oraz właścicieli lokali Da Grasso. Dla kontrahenta Da Grasso jest najbardziej atrakcyjną polską siecią restauracji i pizzerii, zarówno pod względem liczby lokali, jak i zasięgu terytorialnego. Duże i dynamicznie rozwijające się sieci gastronomiczne są znakomitym alternatywnym kanałem sprzedaży dla producentów z sektora FMCG - powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Da Grasso Sp. z o.o.

W ramach umowy firmy podjęły także zobowiązanie do realizacji wspólnych akcji marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz wzajemną promocję marek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com