TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-18 - Kto zyska na rynku usług hotelarskich?

Prognozy dotyczące branży hotelarskiej na bieżący rok nie są zbyt optymistyczne. Jak informuje Biuro Informacji Gospodarczej wiele spółek szczególnie tych mniejszych, musi spodziewać się pogorszenia sytuacji finansowej.

reklama


Działalność turystyczna obejmuje usługi, na które ludzie decydują się w momencie gdy pozwala im na to sytuacja finansowa. W czasach spowolnienia gospodarczego klient skupia się w pierwszej kolejności na zaspokojeniu podstawowych potrzeb.

Zdaniem ekspertów w 2013 na rynku usług hotelarskich zyskają przede wszystkim obiekty o charakterze uzdrowiskowym i leczniczo-rehabilitacyjnym. - Ten segment będzie rósł, szczególnie dzięki klientom z zagranicy i wzrastającemu zainteresowaniu tzw. turystyką medyczną - podkreśla Arkadiusz Miszuk, prezes zarządu, Interferie SA.

To prawda, że świadomość na temat zdrowego i aktywnego trybu życia obywateli całej Unii Europejskiej systematycznie wzrasta. Co przekłada się na wzrost zapotrzebowania na tego typu usługi. Ośrodki wypoczynkowe o szerokim spectrum działalności mają tutaj większe pole do popisu.

Oferta medyczna nie jest może jedynym skutecznym zabiegiem marketingowym, ale na pewno zwiększa atrakcyjność obiektu i pozwala przyciągnąć większą liczbę klientów. Zwłaszcza w czasach kryzysu kiedy wielotorowa działalność jest wskazana.

W dniu 29 marca 2012 roku Ministerstwo Gospodarki zawarło umowę na realizację branżowego programu promocji branży turystyki medycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com