TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2014-09-24 - Hotele De Silva wypowiedziały umowy w dwóch obiektach

Spółka Hotele De Silva poinformowała o wypowiedzeniu umowy w dwóch obiektach. Firma nie zajmuje się obsługą gości w tych hotelach od dnia 15 września 2014.

reklama


Grupa DeSilva, mając na względzie dobro gości oraz możliwości prowadzenia działalności w Mikołajki Resort by DeSilva w Jorze Wielkiej k. Mikołajek i Mielno Resort by Desilva w Unieściu k. Mielna, podjęła decyzję o zaprzestaniu świadczenia usług obsługi gości tych obiektów z dniem 15 września br.

Spółka Hotele De Silva sp. z o.o. byÅ‚a operatorem w/w obiektów na podstawie umów zawartych z deweloperem i jednoczeÅ›nie sprzedawcÄ… usÅ‚ug Å›wiadczonych w obiektach tj. odpowiednio spółkÄ… MR sp. z o.o. oraz spółkÄ… Mielno Resort sp. z o.o. - obie spółki sÄ… powiÄ…zane kapitaÅ‚owo w strukturach wÅ‚aÅ›cicielskich i zarzÄ…dczych.

Rozwiązanie umów nastąpi z winy deweloperów jw. wskutek ich wypowiedzenia przez Spółkę Hotele De Silva złożonego w dniu 16 września br., ze skutkiem na ostatni dzień września br. Spółka przygotowuje jednocześnie formalności związane z procedurą odszkodowawczą przeciwko w/w deweloperom.

Spółka wyjaÅ›nia, że przyczynami, które zmusiÅ‚y jÄ… do  zrezygnowania z dalszego zarzÄ…dzania dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… obydwu obiektów byÅ‚ skrajny brak rzetelnoÅ›ci biznesowej deweloperów w zakresie realizacji inwestycji budowy obiektów, ich wyposażania oraz warunków finansowania ich bieżącej dziaÅ‚alnoÅ›ci.

"Pomimo wielu rozmów, monitów i wezwań z naszej strony, do respektowania postanowień i warunków umów, sytuacja nie ulegała zmianie a jednocześnie ciągłe deklaracje przedstawicieli w/w spółek o poprawie sytuacji do dzisiaj pozostały obietnicami bez pokrycia. W efekcie sytuacja stała się tak trudna, że obiekty przede wszystkim nie zapewniały gościom standardów przewidzianych w zawartych umowach, a co za tym idzie Grupa DeSilva nie mogła oferować usług na poziomie, do którego goście są przyzwyczajeni w innych hotelach naszej sieci. Jakość i obsługa gości na najwyższym poziome jest dla nas najważniejsza i nigdy w tym aspekcie naszej pracy nie idziemy na żadne kompromisy."- powiedział Witold Ignatowski, prezes spółki Hotele De Silva.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com